søndag den 1. januar 2012

Julestjerne

Ja ja, jeg ved godt, at jeg er for sent på eller for tidligt, alt efter hvordan man ser på det ;-)

Min allerførste julestjerne


Og grunden til billedet først kommer nu er helt enkelt: den har simpelthen taget laaaang tid for mig at lave. Jeg har brugt nogle specielle cuttere og en veiner, som jeg købte i Birmingham. Så først cuttere - wire- veiner - bukke i facon - duste - male årer - måske duste lidt mere - spraye......

Vidste I godt, at de røde blade faktisk er blade! Det er de grønne med rødt/orange/gult (støvdragerne) i midten, som er selve blomsten. Jeg vidste det ikke indtil for nylig. Men det er jo ikke den eneste blomst, hvor selve bladene er flottere end selve blomsten

I dag er det også første arbejdsdag i det nye år - og første arbejdsdag på fuld tid. Jeg vågnede lidt i seks - det er altså meget tidligt for mig! Jeg valgte dog at stå op, så jeg kunne lave dette indlæg. Håber I får en god dag

4 kommentarer:

  1. Hvor er den flot!!
    Godt Nytår :)

    SvarSlet
  2. Misbah: Tak for dine søde ord. Også et godt nytår til dig

    SvarSlet
  3. Den er godt nok blevet flot, og så må det jo gerne tage lidt tid, ik? :)

    SvarSlet
  4. Kageleg: Helt rigtigt :-) Sjovt nok er det ik tålmodighed, jeg har mest af - men når det er kagedekoration kan jeg blive ved og ved og ved.......

    SvarSlet