lørdag den 21. juli 2012

Karamel Kompagniet

Vi er lige kommet hjem fra Solskinsøen Bornholm - ude godt men hjemme bedst ;-)

Jeg har lidt bornholmske specialiteter med hjem i kufferten af den søde slags - det der altså er tilbage, for jeg kan ligeså godt være ærlig og sige, at der er spist noget

Min ældste datter og jeg besøgte Karamel Kompagniet i Gudhjem to gange ;-) og det er altså gode sager, som de producerer


Sarah i forgrunden foran Karamel Kompagniet i Gudhjem. Der var rigtig mange mennekser i den lille, men meget hyggelige butik, hvor man også kan overvære produktionen og få smagsprøver :-)
Gaden til højre er så stejl (lidt længere oppe) at det faktisk er forbudt at cykle ned af den!


Her er lidt billeder taget inde i butikken, som ikke er mange kvadratmeter, men der er karameller og bolcher overalt


Flere karameller og bolcher


Bag disken er der mange søde dåser. Dåserne på de øverste hylder er indehaverens. som hun har samlet sammen. Dåserne på de nederste hylder er til salg i butikken


 Og her er så Sarah's og mit udvalg

Øverst til venstre: Orange Havtorn bolchebær
Øverst i midten: Små søde bær bolcher med hindbær/blåbær smag
Øverst til højre: Jordbær blomster

Karameller midt i billedet: Alm. flødekarameller
I midten til højre: Orange blomster

Nederst til venstre: Livsglæde bolcher
Nederst til højre: Hyldeblomst flødekarameller

Skal du ikke til Bornholm kan du se og læse mere om Karamel Kompagniet her, hvor du også kan bestille online

Jeg vil lige for god ordens skyld oplyse, at dette indlæg IKKE er sponsoreret

Håber I nyder sommeren, som endelig har fundet vores lille skønne land

2 kommentarer:

  1. Sjovt, jeg var i Karamelkompagniet for en uge siden! Det er altså et lille paradis for enhver slikelsker. Dog synes jeg at 95 kr. for en pose karameller var lige dyrt nok, men hjem skulle de. :)

    SvarSlet
  2. Mmmmmm ja, det var vist også sådan jeg havde det ;-)

    SvarSlet