mandag den 27. maj 2013

Fotos fra Debbie Brown kurser

Så har jeg endelig fået tid til at vise jer skønne billeder fra 3 fantastiske kursusdage med Debbie Brown. Kurserne blev afholdt i Pinsen i Specialkøbmandens lokaler og der deltog mange kreative og dygtige kagepiger. Tak for nogle hyggelige timer
 
Og til alle kan jeg fortælle, at Debbie har lovet at komme igen i 2015 :-)
 
 
KITTENS
 
 
Kursisternes bord

 
Underviserens bord

 
Carmen i action opmærksomt fuldt af Debbie og jeg

 
Masser af KITTENS
 
CRYING BABIES
 
 
Så er vi i gang. Dummies er overtrukket og nu er det modelleringen af babies, det gælder

 
Helle og Debbie

 
LOCA=LONE OG CARMEN

 
Måske Stine trænger til briller?
 
 
Ikke færdige endnu

 
Lone arbejder, Carmen arbejder og snakker ;-)
 
 
 
Debbie er meget sød og hjælpsom. Hun viser gerne tingene flere gange og hjælper gerne en-til-en


Mødrene med deres Crying Babies, hvoraf enkelte mangler hovederne
 
BEARS
 
RKT til bamsebjørnene

 
Jeg er så fjollet!

 
Debbie og jeg
 
 
En samling flotte BEARS blev det til

 
 

1 kommentar:

  1. Tak fordi du havde arrangeret at Debbie kom. Jeg havde en rigtig god hyggelig og lærerig dag med at lave Babyer.

    SvarSlet