lørdag den 16. juli 2011

Hjemme fra det svenske med nyt udstyr

Så er vi atter hjemme efter 4 dejlige dage i det svenske, hvor mine forældre har en lille ødegård. Hygge, hygge og hygge. Lune sommerdage med bedste's dejlige mad, snobrød over bål, billigt slik, guldsten og dinosaurusknogler (eller var det mon fra en elg bedstefar har skudt?)

Nåååå ja og så var jeg jo lige et smut indenom Tårtdecor som ligger på vejen derop :-)


Jeg har købt Odense chokolade (10 pakker) da de er 10 kr billigere pr stk end herhjemme!? og en rulle marcipan fra Odense med jordbærsmag


Diverse muffin forme fra Kalas, by Vestli House og nogle jeg fandt i et supermarked. (Flere) pinde til cake pops, rose calyx udstikkere i to størrelser, alfabet cutter set, Gerbera cutter, mini blomster cutter samt en pakke röd kavlingsmarzipan (fondant måske?) og meget lidt mere :-)

Og da jeg åbner min mail har Aviaja (fra en kageklub jeg er medlem af) skrevet at mine varer fra Blue Ribbons er kommet

3 kommentarer:

  1. Åh, sikke du fik soldet! Jeg var i Sverige sidste år og købte en del chokolade med hjem, for det er nemlig meget billigere og ja, så bruger man jo en del.

    SvarSlet
  2. Camilla: Rent faktisk tror jeg, at det en gang var på din (skønne) blog, at jeg læste, at chokolade er billigere i nabolandet - unfair ;-)

    SvarSlet
  3. Og så tog du da selvfølgelig en bunke chokolade med til mig :-D

    SvarSlet