søndag den 14. august 2011

Der bor en bager i Nørregade ........

Så er artiklen om "kagemums" at finde i den digitale verden, du kan se artiklen her

Jeg havde jo besøg af en journalist og en fotograf fra Oplandsavisen i tirsdags og nu er artiklen så at finde on-line, selve avisen udkommer på tirsdag


Der er blandt andet dette gode billede af mine to ældste børn, Lukas og Sarah, som ofte leger med fondant. Specielt Sarah går meget op i det og finder det næsten dagligt frem for at modullere :-)

Så er der også dette billede - hmmmm


Kage konen!

Normalt plejer køkkenet ikke at være så ryddeligt, når jeg dekorerer, men i dagens anledning......



6 kommentarer:

  1. Sikke en fin artikel, Lone! Tillykke med den. Dejligt at se et glimt af dig :-) Jeg glæder mig så meget til at møde dig "in real life". Det bliver en super hyggelig weekend.

    SvarSlet
  2. Camilla: Maaange tak! Jeg kan også godt li at få sat ansigter på mennesker, så lige over..... Jeg er ved at lægge sidste hånd på mail med informationer til vores blomsterweekend - det bliver rigtig godt :-)

    SvarSlet
  3. Synes ungerne ser lidt klemte ud , over at blive fotograferet, måske hihihi

    Sikken en fed bord du har at stå ved.. Mit køkkenbord er 60x60 og det er ikke altid nok.....

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. Kager skal der til: Ja, de synes også det var lidt mærkeligt, men også spændende :-)
    Og ja jeg er rigtig glad for mit laaaange bord. Derudover har jeg en stor granitbordplade (pral, pral.... ;-)) Det er jo også nødvendigt med meget plads, da vi nogle gange er mange i køkkenet og ja, så har jeg bare en tendens til at fylde meget ;-)

    SvarSlet
  5. Ej jeg var lige ved at misse artiklen! Det ligner en rigtig hyggelig familiehobby :-)
    Journalisten kunne dog godt lige have taget et billede med af din fine blå kage, når du nu lavede den til anledningen ;-)
    Men dejligt at dine børn kom med. Kan forestille mig at de er lidt stolte?

    SvarSlet
  6. Edith: Du kan tro, de var stolte. De havde artiklen med i skole, så klassekammeraterne kunne se den :-) Lukas havde en rigtig sød hilsen med hjem fra sin lærer - så dejligt! Og jo vi hygger os meget sammen med at lave fondant figurer og jeg synes faktisk, at de er gode til det

    SvarSlet