lørdag den 20. august 2011

Fødselsdags "give away"

"I dag er det min fødselsdag, hurra - hurra - hurra"

Dette skal fejres på Kagemums med en fødselsdags "give away"


Du kan vinde "Sweet treats to make, decorate and give" af Laura Tabor, viskestykke fra Rie Elise Larsen og en æske med muffinsforme med påfugle design fra Kalas

"Give away'en" løber fra i dag d. 20/8 (min fødselsdag!) og slutter på min ældste datter's fødselsdag d. 6. september kl. 20

Reglerne for deltagelse er :

1 lod: læg en kommentar
2 lodder: læg en kommentar + fast læser (også hvis du er det i forvejen)
3 lodder: læg en kommentar + fast læser + link til min "give away" på din blog (du må gerne bruge billedet)
4 lodder: læg en kommentar + fast læse + link til min "give awya" på din blog + "Kagemums" på din blogroll (også hvis du har det i forvejen)

Skriv i din kommentar hvor mange lodder du deltager med. Hvis du ikke har en blog, kan du sagtens deltage, så skriv blot din mailadresse i din kommentar

Velkommen til :-)

50 kommentarer:

  1. 4 lodder til mig. Håber jeg vinder den lækre gave!

    SvarSlet
  2. UHM!!! lækker gave! og 1000 gange tillykke med fødselsdagen :)

    Jeg vil gerne snuppe 2 lodder :)
    jeg følger dig dog via google reader i stedet for GFS, da jeg ikke har plads til flere på GFC, håber det er ok :)

    Jeg har lagt et link til din give away.
    Hvis du afholder andre give aways, er du meget velkommen til at tilføje dem til min side her: GiveAwaysDK

    Jeg vil blive rigtig glad hvis du vil deltage i min giveaway hvor du kan vinde bogen Førstehjælp til fantasien

    SvarSlet
  3. Wauw! :) 2 lodder til mig

    Line

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  5. tillykke med føsdagen, gerne 3 lodder:)

    SvarSlet
  6. Tillykke med fødselsdagen! :D

    Jeg deltager med 3 lodder :)

    //Anna
    sweetlittlebakingaddiction.blogspot.com

    SvarSlet
  7. hejsa,... deltager gerne med 1 lod....

    SvarSlet
  8. Næ hvor fint. Tillykke! Jeg tager 3 lodder!

    SvarSlet
  9. Sikke dog en dejlig give away - og hvor ser bogen bare spændende ud. Et kæmpe stort tillykke med dagen skal du selvf. også have :)

    Jeg deltager med 4 lodder ;)

    SvarSlet
  10. Stort stort tillykke med fødselsdagen!!! Sådan en burde du da have noget oftere, med så lækker en give-away i anledningen!!!;=)

    Smider 2 lodder i puljen og håber det rækker til gevinst!!:)

    Håber du har en herlig dag og aften!;=)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  11. Uhh fin give away. Jeg vil gerne deltage med 1 lod. :)

    Mvh Susan
    Susanwrasmussen@gmail.com

    SvarSlet
  12. Rigtig fin give away. Jeg deltager med 4 lodder.

    Og et stort tillykke med dagen :o)

    Vh Louise
    louisesteinbeck@gmail.com

    SvarSlet
  13. Tillykke med fødselsdagen,
    og sikke en skøn give away.

    Jeg deltager med 3 lodder(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Hurra!! Stort tillykke!
    Jeg vil mægtig gerne være med på 4 lodder!

    SvarSlet
  15. Nej en fin præmie - og tillykke med fødselsdagen!! :-) Jeg hopper med på 2 lodder.

    KH Line Cecilie

    SvarSlet
  16. Hei, fin blog og fin giveaway!
    Jeg deltar med 3 lodd :-)

    SvarSlet
  17. Alle 4 lodder tak. :) I håb om at vinde den lækre præmie! :D

    Eeyorenyk
    www.cautious.dk

    SvarSlet
  18. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
    Kan ikke finde "faste læsere" nogensteder, men har tilmeldt denne side til bogmærker, og lavet et link til din giveaway fra min side. :)

    www.tenaltz.blogspot.dk

    SvarSlet
  19. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  20. Super lækker side.

    Deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  21. Man kan da ikke sige nej til noget med kager - 2 lodder.

    SvarSlet
  22. Fed præmie.

    Deltager med 2 lodder

    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Tillykke med fødselsdagen :)

    Deltager med 2 lodder

    Sofie.Sommerlund@gmail.com

    SvarSlet
  24. Hej, jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    1. lod = kommentar
    2. lod = fast læser (mette J. Rasmussen)
    3. lod = link i min sidebar på mettejr.dk

    SvarSlet
  25. Jubii, 3 lodder til mig, tak:)


    Et lille forsigtigt ps. Jeg har også en lille hyggelig give away kørende, måske det var noget for dig? http://inasdesign.blogspot.com/2011/08/give-away-for-august-september.html

    SvarSlet
  26. STORT tillykke med fødselsdagen (dog noget forsinket, men ser først dit indlæg nu). Jeg håber, at du havde en dejlig dag. Jeg vil meget gerne deltage med tre lodder (kommentar, fast læser, blogroll). Ville simpel hen elske den bog!

    SvarSlet
  27. Jeg vil gerne være med på to lodder :-)

    SvarSlet
  28. Sikke en lækker give away, jeg tager 4 lodder.

    SvarSlet
  29. Hej,

    tillykke med fødselsdagen... for et par dage siden :o) Jeg vil gerne være med på 4 lodder :o)

    SvarSlet
  30. Stort forsinket tillykke med dagen - glæder mig til snart at møde dig... Deltager desværre kun med et lod men sådan er det :o)

    SvarSlet
  31. Jeg er med på tre lodder! ;o)

    SvarSlet
  32. Lækker lækker give away - lige til at få tænderne til at rende i vand :-) Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder, linker på min egen blog - du er meget velkommen til at kigge forbi der ;-)
    Go torsdag

    Frk.Munk

    SvarSlet
  33. Vil rigtig gerne deltage med 2 lodder; kommentar og fast læser :o)

    (I tilfælde af du kommer forbi min blog; har en dansk adresse jeg bruger hvis jeg vinder)

    SvarSlet
  34. 2 lodder vil jeg gerne bede om :)

    SvarSlet
  35. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    Kh Anne
    Anneshyggested.blogspot.com

    SvarSlet
  36. Uuuuh den bog vil jeg gerne se nærmere på... Hopper straks med på 4 lodder.

    SvarSlet
  37. Hey

    er med med 4 lodder ;)

    Kh Susanne - Mit Kage Eventyr

    SvarSlet
  38. to lodder og tillykke med fødselsdagene :)

    SvarSlet
  39. Sikke en dejlig præmie..

    Jeg deltager med 2 lodder, og tillykke til jer begge.. :)

    SvarSlet
  40. Jeg nyder dine flotte kager og skal til at prøve nogle af opskrifterne snart - har for kort tid siden været på kursus og prøvet fondant første gang :) 2 lodder

    SvarSlet
  41. Jeg deltager med tre lodder :-)
    Sikke en lækker give away!

    SvarSlet
  42. Lækker giveaway! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder (kommentar + fast læser).

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  43. lækker give a way.... er med på 1 lod... .-))

    SvarSlet
  44. Jeg hapser 4 lodder.... Håber SÅ meget på at vinde! Har leget lidt med det dersens kagepyntning, men kun én gang har jeg været tilfreds med resultatet.

    SvarSlet
  45. Jeg er med på to lodder.
    Tillykke med fødselsdagen - både til dig og din datter.
    - Annemette, annemettecar@gmail.com

    SvarSlet
  46. 4 lodder til mig, håber jeg vinder

    SvarSlet