mandag den 15. august 2011

Fast læser

Jeg har haft flere henvendelser gående på, hvordan man bliver fast læser af min blog og det er jeg jo rigtig glad for :-)

Ud i højre side af min blog finder du dette billede:


Nede i bunden hvor der står "Er du allerede medlem? Log indklikker du - også selvom du ikke er medlem. Herefter kommer du videre til en ny side, som beder dig vælge en konto og du skal afslutte med at trykke "bliv fast læser". Håber dette er til at finde ud af


Jeg er ved at lave pynt til flere kager for tiden og kan desværre ikke røbe mere her. Men der vil snarest blive indlæg om kager i flere etager (hvis de altså lykkedes?!)

2 kommentarer:

  1. Hej
    Flot side du har :-) Jeg laver selv kager, og elsker det bare. Jeg så dine fine kager i Oplandsavisen (jeg bor også i Brønderslev).
    Vh. Trine F.

    SvarSlet
  2. Trine F: Mange tak :-)Dejligt med kage-tøser i området

    SvarSlet