søndag den 26. august 2012

Birmingham Cake Show 2012

Birmingham here I come!

Jeg er igen i år så heldig, at jeg skal til Cake Show i Birmingham. I år har jeg endda tilmeldt mig en af de mange konkurrencer.....



Show'et er stort og sidste år var jeg der i 3 dage uden at opleve andet end selve show'et ;-) Der er mange slagsstande, så kufferten er proppet på vej hjem og kontoen i bund - men det er jo billigt!

Jeg har planer om i år at bruge endnu mere tid på at betragte de arbejdende workshoops. Det er en fornøjelse at se de elskværdige (ældre) engelske damer arbejde med fondant, som de har gjort i flere årtier. Der er mulighed for at lære noget

Så har jeg ligesom sidste år tilmeldt mig nogle live demonstrations

Fredag:

"Tantrums and Tiaras" med Debbie Brown (har du forresten tilmeldt dig mine kurser med Debbie?)
"Cakes with a 'wow' factor" med Stephanie Weightman"
"Flight of Floral Fancy" med Alan Dunn

Lørdag:

"Bling for Cakes - with Isomalt" med Dominic Palazzalo
"Autumn Whispers" med Dennie Rose

Og så skal jeg hygge, kagesnakke og grine med andre dejlige danske kagepiger :-)

Du kan se mine indlæg fra sidste år her

2 kommentarer:

  1. Hvor sejt at tage afsted på kagekursus i flere dage :O) Håber du har haft en skøn tur.
    Mvh. Katja

    SvarSlet
  2. The cake is full of the taste of happiness! http://www.shoemycolor.com will give you another different world!

    SvarSlet