torsdag den 23. august 2012

Inspirerende pins: ribs


Vi har en enkelt lille ribsbusk i haven. Der har været bær på den, men om det er fuglene eller børnene, der har taget bærrene, ved jeg ikke. Jeg har ikke smagt dem! Og jeg kan godt lide ribs og så er de jo smukke at se på med deres flotte røde farve. Måske stammer det tilbage til dengang, hvor mine søskende og jeg plukkede ribs i haven derhjemme. Buskene var større end vi selv og bugnede af bær. Bærrene skulle mor bruge til saft

Sæsonen er ved at være slut for i år, men konklusionen må blive, at jeg næste år skal have flere ribsbuske i haven

Jeg har fundet nogle smukke og inspirerende billeder med ribs. Jeg har aldrig selv brugt dem i bagværk, men det er da et must til næste år efter at have set disse billeder :-)



Kilder: 1, 2, 3, 54, 6, 7, 8, 9, 10 og 11

Ingen kommentarer:

Send en kommentar