fredag den 16. november 2012

Birmingham Part 3 Shopping

Intet cake show uden shopping ;-) Der er sååå mange fristende boder på showet, hvor sælgerne gerne demonstrerer og det er så nemt at blive fristet.... Også så er det jo til nogle andre priser end vi er vant til på det danske marked. Så igen i år var kufferten stoppet, da jeg drog hjemad - skønt!


Impressions shets til at lave mønster på kager, en silikone mould til at lave en kant med marguritter, silikone mould samt hård plast mould til at lave blonder. Og så trængte min sugar gun og foam pad altså til at blive udskiftet


Jeg købte dette malesæt, så jeg forhåbentlig kan lære at male de smukke blomster på kager og cupcakes. Blomsten til højre er malet på et icing shet af en dame, som demonstrede teknikken. Det er en pæon og det tog hende 3 minutter at lave den!


Et must til sukkerblomster: tape, stamens, wire samt holdere, som blomsterne skal stå i nede i kagen


Ny gum paste fra fondarific. Den smager godt, så jeg glæder mig til at afprøve den. To pakker fondant fra A Piece Of Cake, som Alan Dunn bruger til sine blomster


Pulver farver............... Jeg bruger ofte pulverfarver fremfor pastafarver


Bling, bling og bånd

4 kommentarer:

  1. Åhhh jeg er slet ikke misundelig - slet ikke. Sikke mange skønne ting. Glæder mig til at se hvad du fremtryller :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er som om, jeg har svært ved at komme i gang igen efter Birmingham...... Det er måske almindeligt? Nu har jeg arbejdet så længe og koncentreret med mine kager, så nu........ Mon ikke inspirationen snart melder sig?

      Slet
  2. Ja Lone, vi brugt lidttttt penge ikke? det var sjov.

    SvarSlet
    Svar
    1. Riiiigtigt sjovt :-)Glæder mig allerede til januar

      Slet