lørdag den 4. juni 2011

Det er så yndigt.....

.........at følges ad

Jeg elsker bryllupper og den positive stemning, der unægtelig er forbundet dermed. Derfor sagde jeg selvfølgelig ja til at lave en bryllupskage til Marianne og Jesper, som skal giftes på denne solbeskinnet sommerdag

Der skulle være vand, stenhøfter, en faldskærm og blomsten "plumeria" på kagen og så selvfølgelig initialerne "M" og "J"



Jeg fik den ide at skrive initialerne i sandet på stranden, som er rørsukker


Vandet er lavet af piping gel til sat Sky Blue fra Wilton

Forsat god sommerdag til jer alle

5 kommentarer:

  1. Dejlig sommer-bryllupskage. Sød idé med initialerne i sandet.

    SvarSlet
  2. Camilla: mange tak. Det er første gang jeg har arbejdet med piping gel, men fede effekter man kan lave med det

    SvarSlet
  3. Den er rigtig fin.. jeg synes også, at det er en super ide med initialerne i sandet. Det ser meget autentisk ud!

    SvarSlet
  4. Stine: mange tak, synes også det blev fint (og sjovt)

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet